世界盃開鑼啦﹗有無鍾意睇波架?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

世界盃開鑼啦﹗有無鍾意睇波架?

文章 eden小五 »

大家有無冠軍心水呀?
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 世界盃開鑼啦﹗有無鍾意睇波架?

文章 去去無氣走 »

我間唔中睇下啦(非專業睇波) :lol:


純粹欣賞下佢地球技🤣🤣🤣有d好刺激架!⚽️🏃🏻🏃🏻‍♂️🏃🏻
AvadaBanana
文章: 144
註冊時間: 2025年 9月 4日, 20:47

Re: 世界盃開鑼啦﹗有無鍾意睇波架?

文章 AvadaBanana »

我以前鐘意 英格蘭

今年 法國 人腳都幾好,都幾大機會
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 24 位訪客