唔好當港鐵係私人貨VAN至得架﹗

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

唔好當港鐵係私人貨VAN至得架﹗

文章 eden小五 »

圖檔
推成車貨上車都算啦,但唔好奉旨咁將啲貨物放車門中間吖嘛,又唔揾人扶住架推車,一有突發事件,咁就好危險架

嘛。

就算無突發事件,架推車放門中間,都阻住乘客上落啦﹗

唔好咁自私啦﹗

 原文網址:大媽手推車運貨阻塞港鐵門口 網民提議「幫佢推出去」 | on.cc東網 | 中港台 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/202606 ... 2_001.html
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 唔好當港鐵係私人貨VAN至得架﹗

文章 去去無氣走 »

好心泊埋一邊啦!阻塞通道!🙄
AvadaBanana
文章: 144
註冊時間: 2025年 9月 4日, 20:47

Re: 唔好當港鐵係私人貨VAN至得架﹗

文章 AvadaBanana »

之前都見過人咁做,仲要仲有幾個站先落車,所以中途到站有人上都俾佢阻左,冇公德心...
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 24 位訪客