呢排成日落大雨,大家响屋企定照出街?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

呢排成日落大雨,大家响屋企定照出街?

文章 eden小五 »

天陰陰,有時又落大雨,我就多數留响屋企,睇電視、上下網就算喇。

你地呢?有無好活動介紹?
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 呢排成日落大雨,大家响屋企定照出街?

文章 去去無氣走 »

有時都係出街飲下茶歎個cake😋😋😋

落大雨食完都盡快番屋企算😆
AvadaBanana
文章: 144
註冊時間: 2025年 9月 4日, 20:47

Re: 呢排成日落大雨,大家响屋企定照出街?

文章 AvadaBanana »

依排都好少出街

今日好天就有出去行下
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 24 位訪客