家長俾唔俾小學生半夜返學睇球呀?
-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
家長俾唔俾小學生半夜返學睇球呀?
有小學擬辦「世界盃之夜」 7.15凌晨2點半返學校睇四強

有網民在社交平台分享一張小學向家長發放通告,內容有關校方擬於7月15日凌晨2時半在校內舉行「世界盃之夜」。
來源網址 : 有小學擬辦世界盃之夜-715凌晨2點半返學校睇四強-網民反應兩極貼地定搞着老師#gallery_0-1 | 星島頭條
https://www.stheadline.com/society/3585353/
雖然話世界杯四年一度,但小學生仲細,三更半夜,都係瞓 覺好啲。 就算小學生真係咁狂熱,都係响屋企睇好啲。
呢啲活動,我覺得中學至搞合適啲。

有網民在社交平台分享一張小學向家長發放通告,內容有關校方擬於7月15日凌晨2時半在校內舉行「世界盃之夜」。
來源網址 : 有小學擬辦世界盃之夜-715凌晨2點半返學校睇四強-網民反應兩極貼地定搞着老師#gallery_0-1 | 星島頭條
https://www.stheadline.com/society/3585353/
雖然話世界杯四年一度,但小學生仲細,三更半夜,都係瞓 覺好啲。 就算小學生真係咁狂熱,都係响屋企睇好啲。
呢啲活動,我覺得中學至搞合適啲。
-
去去無氣走
- 文章: 788
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07
Re: 家長俾唔俾小學生半夜返學睇球呀?
我覺得幾好呀!間唔中一晚,又自由參加
體驗下同 同學仔一齊睇波,食下薯片爆谷咁
機會難得
應該最開心係學生爸爸們

體驗下同 同學仔一齊睇波,食下薯片爆谷咁
應該最開心係學生爸爸們
-
Oncidium
- 文章: 401
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59
Re: 家長俾唔俾小學生半夜返學睇球呀?
有創意嘅活動,係難為咗當值嘅老師啫。
仲有,啲家長接送完都唔使點瞓。
另一問題,咁夜返校,住得遠點搭車?
仲有,啲家長接送完都唔使點瞓。
另一問題,咁夜返校,住得遠點搭車?
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客