飯前果定係飯後果?

分享健康飲食,提升長壽生活品質。
回覆文章
Siufu
文章: 31
註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20

飯前果定係飯後果?

文章 Siufu »

以前嘅觀念就係飯後先食生果,但而家又話咁樣會令血糖升高,又胃氣脹,營養師建議食飯前果,不過慣咗幾廿年,要改都有點難度
tsuipy
文章: 15
註冊時間: 2024年 6月 12日, 13:49

Re: 飯前果定係飯後果?

文章 tsuipy »

以前我會食完晚飯先食水果.而家我就食完午飯就食水果
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客