搭車想唔想人讓座?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
Siufu
文章: 31
註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20

搭車想唔想人讓座?

文章 Siufu »

有啲人鍾意人讓座,有啲就覺得自己仲有氣有力讓乜鬼,你喺邊種?
(有人讓我會坐,無都無所謂,又唔係老到企唔到嘅)
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

Re: 搭車想唔想人讓座?

文章 JamesBond »

其實能夠唔坐都係一種福份,最好有腳骨力企到100歲!
YHLam
文章: 2
註冊時間: 2024年 6月 21日, 14:45

Re: 搭車想唔想人讓座?

文章 YHLam »

如果已經太累了就想坐啦,但我都會讓座俾有需要人先,我最怕d小朋友成日隻腳不停咁擺,但d家長都唔理會唔會騷擾別人。
WellWell
文章: 4
註冊時間: 2024年 5月 24日, 13:05

Re: 搭車想唔想人讓座?

文章 WellWell »

有人讓座梗係最好,但D後生都可能返工好攰,隨緣啦,有得坐就坐
tsuipy
文章: 15
註冊時間: 2024年 6月 12日, 13:49

Re: 搭車想唔想人讓座?

文章 tsuipy »

架車唔迫企下都冇所謂
Wing
文章: 1
註冊時間: 2024年 6月 23日, 03:06

Re: 搭車想唔想人讓座?

文章 Wing »

最討厭啲大人帶著小朋友霸位坐
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客