記唔記得以前去戲院睇戲係食蔗?

追憶過去美好時光,分享往事。
回覆文章
Siufu
文章: 31
註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20

記唔記得以前去戲院睇戲係食蔗?

文章 Siufu »

然後大家會將蔗渣吐喺地下 :o
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

Re: 記唔記得以前去戲院睇戲係食蔗?

文章 JamesBond »

我又未咁老,最懷念嘅只係炸大腸同臭豆腐。通常入場前已經食晒,結果買包金龜嘜加支白檸入場 :lol:
Siufu
文章: 31
註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20

Re: 記唔記得以前去戲院睇戲係食蔗?

文章 Siufu »

白檸好正,而家唔知仲有無
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

Re: 記唔記得以前去戲院睇戲係食蔗?

文章 JamesBond »

一早就絕晒跡咯 :| 不過我見foodpanda好似有鑵裝賣,鑵裝點都還原唔到玻璃樽裝嘅味道同感情 :?
w1200.jpeg
您沒有權限檢視這篇文章所附加的檔案。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客