退休後仲有冇去識新朋友?
-
Siufu
- 文章: 31
- 註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20
退休後仲有冇去識新朋友?
退休前同同事日見夜見,日日傾偈好多人陪好開心,雖然退休後都有定期聚會,但始終唔同返工嗰時。想出去識多點朋友,拓闊個社交圈子,試過上興趣班,做義工,但個頻密程度始終唔同同事,大家仲有去咩地方識人呢?
-
Boris Lee
- 文章: 58
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51
Re: 退休後仲有冇去識新朋友?
骨子裡我知到識多d朋友好, 不過今時今日,唔知點解真係好難同人交心,酒肉朋友又無乜意義。你話點好喇?
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客