1 頁 (共 1 頁)

仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

發表於 : 2024年 5月 21日, 12:23
alone
我就不會同住。我需要自己有空間

Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

發表於 : 2024年 6月 12日, 14:06
tsuipy
就算你想同佢哋同住.佢哋都未必想.始終兩代人嘅價值觀好唔同.作息亦唔同.就算兩夫婦都未必可以相就.可以嘅話分開住比較自由

Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

發表於 : 2024年 6月 12日, 15:42
Boris Lee
tsuipy 寫: 2024年 6月 12日, 14:06 就算你想同佢哋同住.佢哋都未必想.始終兩代人嘅價值觀好唔同.作息亦唔同.就算兩夫婦都未必可以相就.可以嘅話分開住比較自由
讚成!不過要一齊住我都可以接受嘅

Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

發表於 : 2025年 9月 16日, 21:05
開心一夢
嘩!如果鍾意服侍人嘅,去做鐘點都有糧出,同新抱/女壻一齊住,攞苦來辛。自己都做過新抱/女壻,邊個想同另一半嘅長輩住喎!放生大家啦!