仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

分享家庭生活,互相給予建議。
回覆文章
alone
文章: 46
註冊時間: 2024年 4月 25日, 09:07

仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

文章 alone »

我就不會同住。我需要自己有空間
tsuipy
文章: 15
註冊時間: 2024年 6月 12日, 13:49

Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

文章 tsuipy »

就算你想同佢哋同住.佢哋都未必想.始終兩代人嘅價值觀好唔同.作息亦唔同.就算兩夫婦都未必可以相就.可以嘅話分開住比較自由
Boris Lee
文章: 58
註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51

Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

文章 Boris Lee »

tsuipy 寫: 2024年 6月 12日, 14:06 就算你想同佢哋同住.佢哋都未必想.始終兩代人嘅價值觀好唔同.作息亦唔同.就算兩夫婦都未必可以相就.可以嘅話分開住比較自由
讚成!不過要一齊住我都可以接受嘅
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?

文章 開心一夢 »

嘩!如果鍾意服侍人嘅,去做鐘點都有糧出,同新抱/女壻一齊住,攞苦來辛。自己都做過新抱/女壻,邊個想同另一半嘅長輩住喎!放生大家啦!
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客