香港郵政恢復寄美包裹,你點睇美國嘅關稅政策?
-
alone
- 文章: 46
- 註冊時間: 2024年 4月 25日, 09:07
香港郵政恢復寄美包裹,你點睇美國嘅關稅政策?
美國咁做真係好唔公平,香港作為獨立關稅區,應該享有同中國唔同嘅待遇
咁朝令夕改,真係好難捉摸。香港要自強,唔好依賴美國市場。
咁朝令夕改,真係好難捉摸。香港要自強,唔好依賴美國市場。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客