1 頁 (共 1 頁)

香港郵政恢復寄美包裹,你點睇美國嘅關稅政策?

發表於 : 2025年 2月 12日, 06:13
alone
美國咁做真係好唔公平,香港作為獨立關稅區,應該享有同中國唔同嘅待遇
咁朝令夕改,真係好難捉摸。香港要自強,唔好依賴美國市場。