香港郵政恢復寄美包裹,你點睇美國嘅關稅政策?
發表於 : 2025年 2月 12日, 06:13
美國咁做真係好唔公平,香港作為獨立關稅區,應該享有同中國唔同嘅待遇
咁朝令夕改,真係好難捉摸。香港要自強,唔好依賴美國市場。
咁朝令夕改,真係好難捉摸。香港要自強,唔好依賴美國市場。
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/