香港的士司機罷工,Uber 會成為最大贏家嗎?
-
JamesBond
- 文章: 60
- 註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28
香港的士司機罷工,Uber 會成為最大贏家嗎?
其實的士司機罷工,最大輸家可能是自己。Uber 已經成為年輕人同遊客嘅首選,方便又透明。如果的士服務唔改善,罷工只會讓更多人覺得「的士好麻煩」。不如學吓Uber,提升服務質素,咁先係長遠之計!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客