1 頁 (共 1 頁)

香港的士司機罷工,Uber 會成為最大贏家嗎?

發表於 : 2025年 2月 18日, 14:03
JamesBond
其實的士司機罷工,最大輸家可能是自己。Uber 已經成為年輕人同遊客嘅首選,方便又透明。如果的士服務唔改善,罷工只會讓更多人覺得「的士好麻煩」。不如學吓Uber,提升服務質素,咁先係長遠之計!