香港的士司機罷工,Uber 會成為最大贏家嗎?
發表於 : 2025年 2月 18日, 14:03
其實的士司機罷工,最大輸家可能是自己。Uber 已經成為年輕人同遊客嘅首選,方便又透明。如果的士服務唔改善,罷工只會讓更多人覺得「的士好麻煩」。不如學吓Uber,提升服務質素,咁先係長遠之計!
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/