劏房業主慌張了!兩年半後冇得續租
-
JamesBond
- 文章: 60
- 註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28
劏房業主慌張了!兩年半後冇得續租
香港嘅劏房問題一直係社會關注嘅焦點,最近政府終於出招,計劃立法規管劏房,要求業主將單位改裝成合規嘅「簡樸房」,否則兩年半內租約到期後就唔可以再續租!呢個消息一出,唔少劏房業主即刻「慌失失」,擔心冇咗呢個「金蛋」。
劏房業主嘅「賺到盡」時代結束?劏房業主一直以來都係「賺到盡」,將一個單位分間成幾個細單位,租金收入可以翻幾倍。但係,政府今次嘅新規例就係要打擊呢種「賺到盡」嘅行為。據悉,政府會喺登記期連同寬限期內,給予業主4年時間將劏房改裝成合規嘅簡樸房,否則就唔可以再出租。
簡樸房嘅新標準簡樸房嘅新標準包括窗戶唔可以面向封閉天井,天井最底層要有出入口方便清潔。政府仲會收取認證費,介乎1000至3000港元。呢個新規例一出,唔少業主都話「頭痕」,因為改裝成本唔低,而且仲要畀認證費。
租客嘅未來點算?對於租客嚟講,呢個新規例係好消息定壞消息呢?一方面,簡樸房嘅居住環境會有所改善,但另一方面,租金可能會因為改裝成本而上升。政府就話,會提供協助,確保租客唔會因為新規例而無家可歸。
結語:劏房時代嘅終結?劏房問題一直係香港嘅「痛」,政府今次出招,係咪真係可以解決呢個問題呢?業主同租客都各有憂慮,未來嘅路點行,仲要睇政府嘅執行力度同社會嘅反應。
劏房業主嘅「賺到盡」時代結束?劏房業主一直以來都係「賺到盡」,將一個單位分間成幾個細單位,租金收入可以翻幾倍。但係,政府今次嘅新規例就係要打擊呢種「賺到盡」嘅行為。據悉,政府會喺登記期連同寬限期內,給予業主4年時間將劏房改裝成合規嘅簡樸房,否則就唔可以再出租。
簡樸房嘅新標準簡樸房嘅新標準包括窗戶唔可以面向封閉天井,天井最底層要有出入口方便清潔。政府仲會收取認證費,介乎1000至3000港元。呢個新規例一出,唔少業主都話「頭痕」,因為改裝成本唔低,而且仲要畀認證費。
租客嘅未來點算?對於租客嚟講,呢個新規例係好消息定壞消息呢?一方面,簡樸房嘅居住環境會有所改善,但另一方面,租金可能會因為改裝成本而上升。政府就話,會提供協助,確保租客唔會因為新規例而無家可歸。
結語:劏房時代嘅終結?劏房問題一直係香港嘅「痛」,政府今次出招,係咪真係可以解決呢個問題呢?業主同租客都各有憂慮,未來嘅路點行,仲要睇政府嘅執行力度同社會嘅反應。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客