1 頁 (共 1 頁)

關稅加到125%!香港廠商仲撐唔撐到?

發表於 : 2025年 4月 10日, 05:04
打人唔好打面
坦白講,今次連物流業都喊晒口!有快遞公司同我呻,美國訂單一夜少咗七成,仲要應付海關突擊檢查。但危機即轉機,有聰明仔已經轉型做『關稅顧問』,專幫客計點拆件寄貨先最慳錢。仲有人諗到用越南中轉,將『Made in China』標籤換成『Assembled in Vietnam』,果然係『上有政策下有對策』