西環76歲婆婆被車撞完再輾,香港仲有冇人道?
發表於 : 2025年 7月 5日, 03:23
婆婆過馬路先被垃圾車撞飛,未起身再遭私家車輾過,兩司機不顧而去。睇CCTV真係心寒!垃圾車司機趕收工衝燈,私家車掛住睇手機,成個社會冷血到極點。但歸根究柢係道路設計離地:綠燈得15秒,後生都未必夠時間過,何況長者?
法律太廢先縱容兇徒!現行危駕導致嚴重傷害最高監禁7年,但實際判監率得三成。今次兩個司機被捕仲大條道理話『見唔到人』,我建議修法:不顧而去直接當謀殺未遂,睇吓仲有冇人敢走佬!
法律太廢先縱容兇徒!現行危駕導致嚴重傷害最高監禁7年,但實際判監率得三成。今次兩個司機被捕仲大條道理話『見唔到人』,我建議修法:不顧而去直接當謀殺未遂,睇吓仲有冇人敢走佬!