西環76歲婆婆被車撞完再輾,香港仲有冇人道?
-
Boris Lee
- 文章: 58
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51
西環76歲婆婆被車撞完再輾,香港仲有冇人道?
婆婆過馬路先被垃圾車撞飛,未起身再遭私家車輾過,兩司機不顧而去。睇CCTV真係心寒!垃圾車司機趕收工衝燈,私家車掛住睇手機,成個社會冷血到極點。但歸根究柢係道路設計離地:綠燈得15秒,後生都未必夠時間過,何況長者?
法律太廢先縱容兇徒!現行危駕導致嚴重傷害最高監禁7年,但實際判監率得三成。今次兩個司機被捕仲大條道理話『見唔到人』,我建議修法:不顧而去直接當謀殺未遂,睇吓仲有冇人敢走佬!
法律太廢先縱容兇徒!現行危駕導致嚴重傷害最高監禁7年,但實際判監率得三成。今次兩個司機被捕仲大條道理話『見唔到人』,我建議修法:不顧而去直接當謀殺未遂,睇吓仲有冇人敢走佬!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客