政府採購樽裝水被呃5200萬,物流署把關不力,公務員要自己買水飲,呢個醜聞反映咗咩問題?係制度問題定係人為疏忽?

討論社會熱門話題,不涉及政治。
回覆文章
打人唔好打面
文章: 26
註冊時間: 2025年 3月 14日, 03:10

政府採購樽裝水被呃5200萬,物流署把關不力,公務員要自己買水飲,呢個醜聞反映咗咩問題?係制度問題定係人為疏忽?

文章 打人唔好打面 »

明顯係制度漏洞啦!一個全新供應商竟然可以輕易攞到咁大單合約,冇做proper due diligence,呢個係最基本嘅採購程序都出錯。但我覺得背後反映嘅係官僚主義,個個都推卸責任,冇人真正把關。李家超話要檢討採購機制,但我想知會唔會又係做show,最後都係改下制度就算數?真正問題係執行人員嘅警覺性同責任感!

呢個case最令我擔心嘅係,如果連咁基本嘅樽裝水採購都可以出事,其他更複雜嘅政府合約會唔會都有問題?5200萬聽落好多,但對比起其他大型基建項目,其實都係小數目。真正嘅問題係問責文化,冇人為錯誤承擔後果。希望今次真係可以建立一個更嚴格嘅監管制度,而唔係又係查完就算。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客