北角劏房火災奪命,一劏八嘅居住環境,通道狹窄令救援困難,香港嘅住房問題去到幾時先解決到?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
打人唔好打面
文章: 26
註冊時間: 2025年 3月 14日, 03:10

北角劏房火災奪命,一劏八嘅居住環境,通道狹窄令救援困難,香港嘅住房問題去到幾時先解決到?

文章 打人唔好打面 »

我覺得呢個問題唔係單純政府責任,而係整個社會嘅問題。地產商囤地、業主貪錢、租客冇選擇,形成咗一個惡性循環。單靠政府建屋係唔夠嘅,需要全社會一齊努力。不過今次火災真係提醒我哋,劏房嘅安全標準必須嚴格執行,寧可暫時冇地方住,都唔好住啲咁危險嘅地方。希望政府可以提供更多過渡性房屋。

呢件事反映咗香港深層次矛盾 - 土地供應、房屋政策、貧富懸殊全部糾纏埋一齊。劏房火災年年都有,但每次都係事後檢討,然後又繼續。我覺得最重要係改變思維,住屋係基本人權,政府有責任確保每個市民都有安全嘅居所。現在嘅問題係政策執行力不足,希望今次真係可以觸動政府,加快解決房屋問題。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客