記唔記得以前茶樓有人提雀籠?嗰時一盅兩件係咩光景?

追憶過去美好時光,分享往事。
回覆文章
老黃酸菜魚
文章: 46
註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09

記唔記得以前茶樓有人提雀籠?嗰時一盅兩件係咩光景?

文章 老黃酸菜魚 »

提雀籠飲茶真係香港嘅特色文化!我記得我阿公個籠仔養咗隻了哥,識講『恭喜發財』同『身體健康』,茶樓啲人都圍住睇。嗰時啲茶樓重有啲老茶房,佢哋記得每個客人鍾意乾濕,服務好貼心。一毫子一碗白粥,一條油炸鬼,簡單但滿足。
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 記唔記得以前茶樓有人提雀籠?嗰時一盅兩件係咩光景?

文章 喵星人姑姑 »

記得每張枱都有痰罐,糯米雞、大包都好足料,食一個可以飽成日
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 4 位訪客