你地細個時玩咩多架?
-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
你地細個時玩咩多架?
細時,家貧架,多係玩啲唔使錢既活動。
我住鄉村既,多去啲潭呀,呢啲地方游水。
你地細時玩咩架?又去邊玩多既?
我住鄉村既,多去啲潭呀,呢啲地方游水。
你地細時玩咩架?又去邊玩多既?
-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
Re: 你地細個時玩咩多架?
細時我爸好嚴架, 一玩啤,就當做有賭搏成份,沒收幅啤,再玩就打手架喇。
當時我玩射波子,都唔多鍾意咁,成日掉走我啲波子。
當時我玩射波子,都唔多鍾意咁,成日掉走我啲波子。
-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
-
煮君的太陽
- 文章: 204
- 註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32
-
橘色虎斑貓
- 文章: 331
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 5 位訪客