太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

文章 eden小五 »

圖檔


作為香港人,都覺得好榮幸。若有機會,你想唔想做太空人。

我答先,太空人要受嚴格訓練,我太懶,相信我唔得,亦唔想做。
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

文章 喵星人姑姑 »

太辛苦,唔想做
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

Re: 太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

文章 橘色虎斑貓 »

無論身、心同智慧都係極高要求,自問冇本事。
留俾年輕人追夢!🚀
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

文章 去去無氣走 »

我想坐太空船,唔想做太空人🤣🤣
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客