1 頁 (共 1 頁)

太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

發表於 : 2026年 5月 26日, 10:52
eden小五
圖檔


作為香港人,都覺得好榮幸。若有機會,你想唔想做太空人。

我答先,太空人要受嚴格訓練,我太懶,相信我唔得,亦唔想做。

Re: 太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

發表於 : 2026年 5月 28日, 11:06
喵星人姑姑
太辛苦,唔想做

Re: 太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

發表於 : 2026年 6月 2日, 11:18
橘色虎斑貓
無論身、心同智慧都係極高要求,自問冇本事。
留俾年輕人追夢!🚀

Re: 太空人黎家盈升空,你想唔想做太空人?

發表於 : 2026年 6月 3日, 09:35
去去無氣走
我想坐太空船,唔想做太空人🤣🤣