關於何伯

討論社會熱門話題,不涉及政治。
回覆文章
alone
文章: 46
註冊時間: 2024年 4月 25日, 09:07

關於何伯

文章 alone »

我真心覺得所有人無錯:
何伯搵錢搵得咁辛苦,點駛係佢自由
何太週街講要搵佬,無呃過人,任何人諗住食佢免費餐係佢嘅問題
仔女維護自己嘅權益,加上單簽機制,絕對合法,反而可能唔合理
最衰就係TBB,一定要消費何伯到盡,用完即棄,何伯一家最後要收拾個爛攤子
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客