關於何伯
發表於 : 2024年 5月 19日, 00:08
我真心覺得所有人無錯:
何伯搵錢搵得咁辛苦,點駛係佢自由
何太週街講要搵佬,無呃過人,任何人諗住食佢免費餐係佢嘅問題
仔女維護自己嘅權益,加上單簽機制,絕對合法,反而可能唔合理
最衰就係TBB,一定要消費何伯到盡,用完即棄,何伯一家最後要收拾個爛攤子
何伯搵錢搵得咁辛苦,點駛係佢自由
何太週街講要搵佬,無呃過人,任何人諗住食佢免費餐係佢嘅問題
仔女維護自己嘅權益,加上單簽機制,絕對合法,反而可能唔合理
最衰就係TBB,一定要消費何伯到盡,用完即棄,何伯一家最後要收拾個爛攤子