的士罷駛抗議白牌車,你覺得政府應該點做?
-
JamesBond
- 文章: 60
- 註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28
的士罷駛抗議白牌車,你覺得政府應該點做?
其實的士司機自己都要檢討下,服務態度差、揀客、兜路,咁嘅問題都唔少。如果的士服務好啲,市民自然會支持,而家咁搞罷駛,反而令市民反感。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客