的士罷駛抗議白牌車,你覺得政府應該點做?

討論社會熱門話題,不涉及政治。
回覆文章
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

的士罷駛抗議白牌車,你覺得政府應該點做?

文章 JamesBond »

其實的士司機自己都要檢討下,服務態度差、揀客、兜路,咁嘅問題都唔少。如果的士服務好啲,市民自然會支持,而家咁搞罷駛,反而令市民反感。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 14 位訪客