南韓全面禁止學生課堂用手機,香港學校是否也應該跟隨?
-
煮君的太陽
- 文章: 204
- 註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32
Re: 南韓全面禁止學生課堂用手機,香港學校是否也應該跟隨?
我好奇,而家香港中小學可以課堂上用手機既咩?
我只記得我仔女話,大學時,導師准許學生拍下筆記,話快捷啲,時間運用會好啲喎。
我只記得我仔女話,大學時,導師准許學生拍下筆記,話快捷啲,時間運用會好啲喎。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客