南韓全面禁止學生課堂用手機,香港學校是否也應該跟隨?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
老黃酸菜魚
文章: 46
註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09

南韓全面禁止學生課堂用手機,香港學校是否也應該跟隨?

文章 老黃酸菜魚 »

呢樣我舉腳贊成!
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 南韓全面禁止學生課堂用手機,香港學校是否也應該跟隨?

文章 Oncidium »

我都贊成!
煮君的太陽
文章: 204
註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32

Re: 南韓全面禁止學生課堂用手機,香港學校是否也應該跟隨?

文章 煮君的太陽 »

我好奇,而家香港中小學可以課堂上用手機既咩?

我只記得我仔女話,大學時,導師准許學生拍下筆記,話快捷啲,時間運用會好啲喎。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客