鍾意劇集

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 鍾意劇集

文章 eden小五 »

海獺王~ 寫: 2025年 9月 4日, 21:05 無頭東宮 封神榜 我都鍾意睇 :lol:
不過兩套都睇到好激氣 :evil:

封神榜,苑仔做甄十娘做得超好,係我心目中既最佳女角。
soso
文章: 122
註冊時間: 2025年 8月 19日, 18:47

Re: 鍾意劇集

文章 soso »

eden小五 寫: 2025年 9月 4日, 21:20
AvadaBanana 寫: 2025年 9月 4日, 20:55 尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯


當年既古天樂,幾靚仔架。
當年嘅林峯,都好靚仔 :lol: :lol:​​​​​​​
 
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 鍾意劇集

文章 去去無氣走 »

eden小五 寫: 2025年 9月 4日, 14:02
去去無氣走 寫: 2025年 9月 4日, 13:34 呢排想睇番 美味天王🤭純粹無聊搞笑下

你鍾意睇歐陽波比既戲?

佢有好多套,都好搞笑架。

洗冤錄、金玉滿堂、陀槍師姐都好睇 :D
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 鍾意劇集

文章 去去無氣走 »

eden小五 寫: 2025年 9月 4日, 21:22
海獺王~ 寫: 2025年 9月 4日, 21:05 無頭東宮 封神榜 我都鍾意睇 :lol:
不過兩套都睇到好激氣 :evil:

封神榜,苑仔做甄十娘做得超好,係我心目中既最佳女角。

甄十娘真係做得超好!超晒班!好可惜冇拎過女主角獎 :(
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 鍾意劇集

文章 Oncidium »

1981年嘅 無雙譜,鍾意鯉魚精李司棋。
鄭少秋汪明荃嘅 倚天屠龍記

-- 封神榜係因為劇入面嘅殷十娘(苑瓊丹演)太慘,唔想再睇。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客