冰皮月餅

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

冰皮月餅

文章 eden小五 »

今年無左大班,請問邊間冰皮好食?

有無人諗會自制既?有無好食譜?
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 冰皮月餅

文章 Oncidium »

早兩年試過喺烘焙店買包冰皮預拌粉,少少菜油(預拌粉用),再買包綠豆蓉,全部大約五十幾蚊。

整嗰陣喺啲綠豆蓉分別加咗啲鹹蛋黃、芝士......(總之隨意啦)

只係花咗半個鐘就整咗十幾個,味道同餅店買嘅差唔多,但價錢平好多!
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 冰皮月餅

文章 eden小五 »

Oncidium 寫: 2025年 9月 4日, 22:08 早兩年試過喺烘焙店買包冰皮預拌粉,少少菜油(預拌粉用),再買包綠豆蓉,全部大約五十幾蚊。

整嗰陣喺啲綠豆蓉分別加咗啲鹹蛋黃、芝士......(總之隨意啦)

只係花咗半個鐘就整咗十幾個,味道同餅店買嘅差唔多,但價錢平好多!

呢個建議幾好喎。
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 冰皮月餅

文章 去去無氣走 »

以往都係中意買大班、美心、聖安娜 :D

邊會諗到冰皮月餅始創者 - 大班會成為歷史 😮‍💨
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 冰皮月餅

文章 去去無氣走 »

Oncidium 寫: 2025年 9月 4日, 22:08 早兩年試過喺烘焙店買包冰皮預拌粉,少少菜油(預拌粉用),再買包綠豆蓉,全部大約五十幾蚊。

整嗰陣喺啲綠豆蓉分別加咗啲鹹蛋黃、芝士......(總之隨意啦)

只係花咗半個鐘就整咗十幾個,味道同餅店買嘅差唔多,但價錢平好多!

自制都係一個好提議! 8-)
Boris Lee
文章: 58
註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51

Re: 冰皮月餅

文章 Boris Lee »

有無youtube食舖睇下呀?自己search d 食譜成日中伏,整完都唔係預期中咁嘅
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客