北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

現今興北上,歡迎交流吃渴玩樂生活醫療情報。
回覆文章
老黃酸菜魚
文章: 46
註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09

北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 老黃酸菜魚 »

我哋長者值唔值得為咗慳錢而受呢啲罪?
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 喵星人姑姑 »

平日中午下午過關,唔多人喎
老黃酸菜魚
文章: 46
註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09

Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 老黃酸菜魚 »

你過開邊個關?
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 喵星人姑姑 »

老黃酸菜魚 寫: 2025年 9月 3日, 04:47 你過開邊個關?
港鐵去落馬洲
 
Boris Lee
文章: 58
註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51

Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 Boris Lee »

我喺蓮塘過,上水座綠van過去真係平好多
AvadaBanana
文章: 144
註冊時間: 2025年 9月 4日, 20:47

Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 AvadaBanana »

我通常揀啲 冷門時間先上,少啲人上得舒服啲
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦

文章 去去無氣走 »

真係一時時,有時又唔係咩節日 :?: :?: ,但多人到塞晒係關口門口,勁多人,見過有人見到即番轉頭🤣🤣
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客