北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦
-
喵星人姑姑
- 文章: 82
- 註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02
-
AvadaBanana
- 文章: 144
- 註冊時間: 2025年 9月 4日, 20:47
Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦
我通常揀啲 冷門時間先上,少啲人上得舒服啲
-
去去無氣走
- 文章: 788
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07
Re: 北上食飯Shopping確實平好多,但係排隊過關好辛苦
真係一時時,有時又唔係咩節日
,但多人到塞晒係關口門口,勁多人,見過有人見到即番轉頭

誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客