政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?

分享社區內的各種活動,如義工服務、展覽、節慶等。
回覆文章
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?

文章 JamesBond »

我哋長者最需要定期運動保持健康,但而家好多運動設施都要收費,對於退休嘅我哋嚟講係一筆負擔。政府既然可以搞一年一次「全民運動日」,點解唔可以增加到每月一次?呢樣對政府嚟講應該唔係太大負擔,但對我哋長者嚟講就好有幫助!可以鼓勵更多長者參與運動,減少醫療開支,其實係雙贏嘅做法。
tiramisu
文章: 145
註冊時間: 2025年 9月 3日, 08:53

Re: 政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?

文章 tiramisu »

贊成每個月都有一日👍
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?

文章 Oncidium »

如果每月都有一日免費,可能又俾啲人攞嚟發展新商機(炒場)!結果大部分人都係冇得免費用。
hhyau
文章: 97
註冊時間: 2025年 9月 17日, 22:15

Re: 政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?

文章 hhyau »

:roll: 香港人,咩都炒 ! :(
SlamDunk
文章: 200
註冊時間: 2025年 9月 16日, 17:56

Re: 政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?

文章 SlamDunk »

Oncidium 寫: 2025年 9月 9日, 12:05 如果每月都有一日免費,可能又俾啲人攞嚟發展新商機(炒場)!結果大部分人都係冇得免費用。
同意! 政府一直緃容啲人炒場炒門票,使一般市民要付出高價費用才能享用。
 
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 4 位訪客