即興詩之《又打風》3

歡迎大家分享自己創作的詩詞、文章、小説或攝影作品。
回覆文章
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

即興詩之《又打風》3

文章 開心一夢 »

剛打完一個,又來緊另一個!真係又打風喎,咁我都接下龍啦!

又打風,要輕鬆,
約腳開枱練武功,
三番起糊包出沖,
你打西時我打東,
佢掉白板棄九筒,
估佢唔到叫卡窿。
難得有假半日空,
親朋雀局論英雄。
SlamDunk
文章: 200
註冊時間: 2025年 9月 16日, 17:56

Re: 即興詩之《又打風》3

文章 SlamDunk »

周二晚上恐難眠,🙄
四方城內贏大錢!😁

 
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

Re: 即興詩之《又打風》3

文章 開心一夢 »

大家咁話啦!😁
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客