即興詩之《又打風》3
-
開心一夢
- 文章: 119
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56
即興詩之《又打風》3
剛打完一個,又來緊另一個!真係又打風喎,咁我都接下龍啦!
又打風,要輕鬆,
約腳開枱練武功,
三番起糊包出沖,
你打西時我打東,
佢掉白板棄九筒,
估佢唔到叫卡窿。
難得有假半日空,
親朋雀局論英雄。
又打風,要輕鬆,
約腳開枱練武功,
三番起糊包出沖,
你打西時我打東,
佢掉白板棄九筒,
估佢唔到叫卡窿。
難得有假半日空,
親朋雀局論英雄。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客