即興詩之《又打風》5

歡迎大家分享自己創作的詩詞、文章、小説或攝影作品。
回覆文章
煮君的太陽
文章: 204
註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32

即興詩之《又打風》5

文章 煮君的太陽 »

見各位玩得咁有高興,我又黎加入。 :D

我續:

又打風,北西東,
樺加沙,來勢洶。
低窪地,水倒湧,
疊沙包,塞門縫,

清垃圾,把渠通,
怕漏水,搭帳篷,
𢳂海水,備大桶,
嚴陣待,莫放鬆,
浸家電,損失重,
再買過,好肉痛。
唔瞓覺,咪發夢,
守家園,似關公。
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

Re: 即興詩之《又打風》5

文章 開心一夢 »

我細個時住新界鄉村,打風暴雨就水浸,爸爸要吊起電視,雪櫃,梳化,大家爬上閣仔。過後,木床板浸濕咗,就搬出空地晒乾。嗰時,一聽到打風落雨就驚。
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 即興詩之《又打風》5

文章 喵星人姑姑 »

好詩👍
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

Re: 即興詩之《又打風》5

文章 橘色虎斑貓 »

好詩!👍

打風前要做好準備真係好忙碌。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客