仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?
-
tsuipy
- 文章: 15
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 13:49
Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?
就算你想同佢哋同住.佢哋都未必想.始終兩代人嘅價值觀好唔同.作息亦唔同.就算兩夫婦都未必可以相就.可以嘅話分開住比較自由
-
Boris Lee
- 文章: 58
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51
-
開心一夢
- 文章: 119
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56
Re: 仔女結婚後,你會唔會想同埋女婿/新抱一齊住呢?
嘩!如果鍾意服侍人嘅,去做鐘點都有糧出,同新抱/女壻一齊住,攞苦來辛。自己都做過新抱/女壻,邊個想同另一半嘅長輩住喎!放生大家啦!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客