我後生時係無老翻呢樣野

追憶過去美好時光,分享往事。
回覆文章
alone
文章: 46
註冊時間: 2024年 4月 25日, 09:07

我後生時係無老翻呢樣野

文章 alone »

只係有得租,睇完就還,可惜最後都要執,仲有半疊券未用 :lol:
kps_video_express_1665111930_58ad9c8b.jpg
您沒有權限檢視這篇文章所附加的檔案。
tsuipy
文章: 15
註冊時間: 2024年 6月 12日, 13:49

Re: 我後生時係無老翻呢樣野

文章 tsuipy »

我都試過密密租錄影帶睇.老翻就唔買喇.好多電影睇一次.知道內容就夠啦
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

Re: 我後生時係無老翻呢樣野

文章 開心一夢 »

我後生時,通街賣老番,影帶,盒帶,我地學生仔,無錢買正版,就買老番影片,輪著睇,交換睇,老番盒帶再翻錄,唔講究音質,有得聽,有得唱,就好開心。仲有,去信和,買老番明星簽名相呀!
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 0 位訪客