我後生時係無老翻呢樣野
-
alone
- 文章: 46
- 註冊時間: 2024年 4月 25日, 09:07
-
開心一夢
- 文章: 119
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56
Re: 我後生時係無老翻呢樣野
我後生時,通街賣老番,影帶,盒帶,我地學生仔,無錢買正版,就買老番影片,輪著睇,交換睇,老番盒帶再翻錄,唔講究音質,有得聽,有得唱,就好開心。仲有,去信和,買老番明星簽名相呀!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客